Site pictogram Bouweenpc.nl

Een Google Adwords Specialist creëert meer dan 600% rendement!

Heb je een website laten ontwikkelen voor je bedrijf, dan wil je natuurlijk wel dat jouw website iets oplevert.google-adwords-professional Een belangrijke factor die van invloed is op het succes van jouw zakelijke website, is de vindbaarheid van jouw website. Is je website goed vindbaar, dan komen er meer mensen op je site en dit betekent dat je automatisch meer omzet hebt. Een goede manier om de online vindbaarheid van je website te verbeteren, is door met Google Adwords te starten.

Google Adwords: een korte introductie

Als je Google gebruikt om informatie te zoeken over een specifieke term, krijg je altijd twee soorten resultaten in de zoekmachines te zien. De eerste groep resultaten staat helemaal bovenaan en valt extra op door de button met de tekst ‘Adv’ voor het zoekresultaat. De tweede groep resultaten staat hier net onder, heeft de button met de tekst ‘Adv’ niet en valt dus minder goed op.

De eerste groep resultaten wordt in Google geplaatst door middel van Google Adwords. Dit is het adverteerprogramma van Google, waarbij je moet betalen om met jouw website in de bovenste resultaten van een specifieke zoekterm te komen. De tweede groep resultaten zijn organische resultaten, ofwel zoekresultaten die door Google zelf (zonder betaling) hoger worden geplaatst. Om in deze groep resultaten te komen, moet je veel investeren in je website en precies weten hoe je jouw website voor Google moet verbeteren. Gebruik je Google Adwords om hoger in de resultaten te komen, dan hoef je enkel een betaalde advertentiecampagne te starten voor meer bezoekers op je website.

Google Adwords: moeilijker dan je denkt

Het lijkt misschien erg eenvoudig om in Google te adverteren met Google Adwords en de resultaten van jouw website te verbeteren. Dit is inderdaad gemakkelijk als je precies weet hoe Adwords werkt en hoe je deze adverteertool moet gebruiken, maar niet als je hier geen ervaring mee hebt.

Heb je geen idee hoe Adwords precies werkt, dan is de kans groot dat jouw advertenties je niets opleveren. Je komt wel bovenaan in de zoekresultaten van Google te staan, maar er wordt niet op jouw advertenties geklikt. Het resultaat: je hebt geld en tijd geïnvesteerd, maar hier krijg je niets voor terug. Wat ook kan gebeuren, is dat mensen wel op je website terecht komen en hier vervolgens niets doen. Betaal je per click op jouw advertentie, dan betekent dit dat je geld kwijt bent voor een bezoeker op je website die je niets oplevert.

Betere resultaten met Google Adwords: Google Adwords Specialist

Omdat het zo moeilijk is om echt goede resultaten te behalen met een Adwords campagne, kiezen veel ondernemers ervoor een Google Adwords professional in te huren om hun campagne voor hen over te nemen. Soms werkt dit wel, maar het komt vaker voor dat je veel te veel geld betaalt aan een Google Adwords Bureau of Google Adwords Expert en hier uiteindelijk helemaal niets aan overhoudt. Dit betekent dat je nog meer hebt geïnvesteerd in jouw campagne, zonder dat je iets van deze investering terugziet.

Wil jij in een goede Google Adwords professional investeren, zonder dat je een groot deel van je marketingbudget in moet leveren voor deze investering? Dan kun je investeren in een Google Adwords Specialist. Een professional zorgt ervoor dat je jouw Adwords campagnes veel beter insteekt, waardoor je meer overhoudt aan jouw investering in Google Adwords. Daar komt nog bij dat een professional relatief weinig kost, waardoor je jouw investering zo terug hebt verdiend.

Bij de Adwords specialist van gmu.online geef je zelf aan wat je wil bereiken met jouw campagne. Je vertelt de specialist wat voor bedrijf je hebt en wat voor producten of diensten je aanbiedt, je laat weten op welke termen je in de bovenste zoekresultaten van Google wil komen en je vertelt wat je per euro aan de campagne over wil houden.  Een Adwords bureau dat niet alleen met je meedenkt, maar alle zorgen uit handen neemt.

Mobiele versie afsluiten